5.5.13

Lipgloss test

Heey xx.

Ik heb voor jullie 4 van mijn lipglosses getest.
Om te kijken welke het beste was.
De vraag is, maakt het uit uit wat voor winkel het komt? Of wat voor merk het is? Dat zoek ik voor jullie uit.
Ik heb een foto voor jullie om te laten zien welke ik heb getest.

1: Caribe Luscious Lip Gloss Voordeel: Hij is makkelijk aan te brengen, en heeft een duidelijke kleur. Nadeel: Hij is erg dik.
2: Maybeline New York Voordeel: Het is een erg mooie kleur, en niet te heftig. Nadeel: Hij is wat lastiger om aan te brengen.
3: Hema Voordeel: Het is een erg mooie kleur en ook mijn favoriet, en is fijn om aan te brengen. Nadeel: eigenlijk geen.
4: Cliniqeu gloss hydratant Voordeel: Het is fijn om aan te brengen, doordat het geen kwastje heeft. Nadeel: Weer is deze lipgloss er dik.

Eigenlijk maakt het dus helemaal niet uit wat voor merk het is.
Want die van Hema vind ik het mooist en het best.
Wat is jouw favoriet?
Plaats het onderaan in een reactie.
-xxx-