6.6.13

Dr. Van Der Hoog maskers

Heeyhoi.

Ik heb een aantal dagen niet geschreven vanwege school.

Maar vandaag heb ik voor jullie een review.
Over de maskers van: Dr. Van Der Hoog.
Ik laat 1 van de maskers zien in een collage.
En vertel daaronder over het product zelf.


De maskers van Dr. Van Der hoog zijn mijn favoriete maskers.
Ze hebben een leuke verpakking en zijn ook gewoon erg fijn om te gebruiken.
Ik kreeg een aantal maskers van Dr. Van Der Hoog van mijn moeder voor mijn verjaardag.
Ik was er erg benieuwd naar en testte het masker.
Dit masker heb ik gekocht bij de Wibra voor €1,00.
Meestal koop je deze masker voor ongeveer €1,80.

Ze hebben heel erg veel soorten maskers.
Bijvoorbeeld tegen rimpels, en ze hebben ook voor gevoelige huid etc.
Ze zijn van goede kwaliteit en ook goede natuurlijke producten.
En daarom zijn dit mijn favoriete maskers.

-xxx- Sasha