20.7.13

Review: Catrice Skin Finish Compact Powder



Hooi.

Hoelang heb ik dit niet meer gedaan?
Ik weet het niet eens meer!

Eindelijk, vandaag doe ik weer eens een review.
Vandaag een review over de Skin Finish Compact Powder van Catrice.
Deze poeder heb ik ongeveer een week geleden gekocht.
Het is ook een erg goedkope poeder, want hij was maar 4 euro.
Ik heb hem uiteindelijk voor maar 2 euro kunnen kopen omdat het in de uitverkoop was bij de Trekpleister. 

En ik ben ook erg tevreden over deze poeder!
Toen ik eerst in de winkel was dacht ik dat die te licht was, maar dat viel heel erg mee.
Deze poeder is echt geschikt voor een dagje lekker op het strand of in de warme zon.
Ik gebruik deze poeder van Catrice nog maar heel erg kort. 
Maar sindsdien is het mijn favoriet!

Nu even meer over het product zelf.
Trouwens ik gebruik: Nummer 030 Honey beige.
Dit is een matte poeder, dus iniedergeval geen glimmend iets.
Meestal ben ik ook niet echt van de glimmende poeders.
Maar deze is echt een perfecte kleur.
Het is een erg zachte en lichte poeder, wat ook erg fijn aanbrengt over het gezicht.
Deze poeder is een prima vervanger voor alle andere dure poeders.
Deze is daarom zeker een aanrader!