13.7.13

To do: Relaxing the day


Heb jij wel eens van die dagen dat je gewoon de hele dag wilt relaxen?
Of dat je na een lange en drukke week eindelijk is wilt bijkomen?
Nou dat heb ik dus heel erg vaak.
Vaak ben ik na 1 week school helemaal kapot.
En vooral deze week, omdat ik erg druk ben geweest met de musical.
Het was gisteravond ook echt super gaaf!
De musical was heel erg goed gegaan.
En de ouders vonden het ook een hele leuke musical.

Maargoed, de lekkerste manier om te relaxen is om lekker in het zonnetje te kunnen zitten met wat thee.
Of om 's avonds met wat kaarsjes en wat te eten op de bank neer te ploffen.
Zulke dingen vind ik heel fijn om te kunnen doen in mijn vrije tijd.
Het liefst zit ik toch wel in mijn bed met wat te drinken op mijn blog verhalen te schrijven.
Schrijven is ook echt iets wat ik graag doe.
Daarom heb ik de laatste tijd als ik wat schrijf en vooral over lifestyle, erg lange verhalen.

Maar dus geniet van je dag!