11.7.13

To do: School


Heey.

Ik heb iets bedacht wat me goed uitkomt in deze tijd.
Namelijk: To do days.
Ik heb dit bedacht zodat ik steeds als ik vrijwel lang afwezig ben geweest wat ik nog moet toen etc.
Ik heb het voornamelijk erg druk op school.
Onder andere een musical waar ik erg druk mee bezig zijn.
Deze week had ik 3 voorstellingen.
En omdat ik de laatste dagen tot weken niet veel op me blog plaats, ik dit met jullie deel.

Extra info:

Ik heb dus op school een musical, dit een een eindmusical omdat ik dit jaar naar de middelbare school ga.
Dit is de tijd waarin in veel afwezig ben van internet en mijn computer.
De musical heeft namelijk veel voorbereidingstijd nodig.
En het is ook echt iets waar ik veel stress van krijg.

Ook heb ik morgenavond de afscheidsavond.
En daarom ben ik morgen al om 12 uur uit.
Morgenavond hebben we dan de musical, voor alleen de ouders.
En als we daarmee klaar zijn, hebben we met heel groep 8 een discoavond.
Daar heb ik ook echt super veel zin in.
Maar ook vind ik het erg moeilijk om afscheid te nemen.

Over twee weken heb ik zomervakantie.
Waar ik ook veel zin in heb.
Maandag gaan we met groep 8 roeien, dit doen we in groepjes.
We gaan dan varen bij Loodstrecht.

Dit was mijn (erg lange) bericht haha!
Nu weten jullie wat meer wat er afspeelt.