13.8.13

Review Anatomicals Bodycleanser


Vandaag een review over de body cleanser van Anatomicals.
Benieuwd? lees snel verder!

 
Deze body cleanser is toch echt mijn favoriet.
Het heeft een ontzettende fijne en lekkere geur.
De geur van deze body cleanser is rozen, met toch ook een beetje een snoepgeur erin.
Deze kleine fles is 150 ml, je hebt deze voornamelijk ook in grotere voormaten.
En het heeft een houdbaarheids datum van 12 maanden.

Deze body cleanser voelde erg fijn aan op mijn huid.
En toen ik uit bad kwam, gaf het een enorm fris gevoel.
Ook vind ik dat deze een lekkere oppepper is op de warme zomerdagen.
Dit is voor mij dus een ideale body cleanser voor dit moment.

Deze body cleanser staat voornamelijk te koop op: boozyshop.nl
Dit product is: 5,95 euro.
+ Op alle producten van Anatomicals maar liefst 20% korting.