23.8.13

Review: Essence Me & My Ice Cream Cream Blush


Vandaag een review van een product uit de nieuwe collectie van Essence
, namelijk Me & my ice cream.
Lees snel verder voor meer info over dit product!


Maargoed, vandaag heb ik een review over 1 product uit de nieuwe collectie van Essence.
Namelijk: Me & My Ice Cream Cream Blush.
Vanmiddag kijk ik bij de Kruidvat, en toen zag ik dit product liggen.
Eigenlijk kocht ik hem niet omdat ik hem nodig had, maar eigenlijk omdat de verpakking er zo schattig en leuk uitzag.
Natuurlijk is het ook leuk om zo iets te testen om te weten of het nou echt goed is, dus besloot ik om het te kopen.

En echt, ik vind hem nu helemaal geweldig!
Hij voelt super zacht aan, en glijd als het waren over je wangen heen.
Maar ook gewoon de kleur van deze cream blush is zo gaaf! 
Ik heb 01 Ice Bomb, wat ook weer een geweldig leuke naam is voor zo een product.
Ik ben erg tevreden over dit product, en ook om de verpakkingen van alles.
Want echt, wanneer je die collectie ziet heb je de neiging alles te kopen, maar ik ga in ieder geval nog zeker weten meer van deze collectie kopen.
En ik hoop jullie ook!