31.8.13

Review Figs & Rouge 100% Natural Lipbalm



Een 100% natuurlijk lipbalm?! wie wil dat nou niet.

Daarom heeft Figs & Rouge een 100% natuurlijke lipbalm ontwikkelt.



Deze fijne lipbalm, heeft een mooie zachte kleur, met ook wat glinsteringen erin. Wat toch wel erg draagbaar is, want iedereen weet dat sommige net wat te overdreven zijn om mee over straat te lopen.
Ook heeft het echt mini spikkeltjes erin, die je voelt als je met je lippen over elkaar wrijft. Wat ik voor mijn gevoel wel fijn vind, het is ook niet een lipbalsem, die je het gevoel geeft dat je het er meteen af wilt halen, omdat het zo dik aan voelt op je lippen. Nou deze heeft dat dus echt niet! wat erg fijn is, het geeft een roze dun laagje over je lippen heen, en ik zal deze dus ook langer op kunnen blijven houden.

Deze lipbalsem is een echte aanrader, want het is erg draagbaar.
En is fijn voor warm, en koud weer.
Tot nu toe is dit echt mijn favoriet, omdat die dus erg draagbaar is, en omdat het mooi eruit ziet. 

Deze lipbalsem is onder andere te koop bij: shop.misslipgloss.nl
Voor maar €6,95!
Het heeft ook verschillende soorten:
• Coco Rose • Mocha orange • Cherry blossem
Dit is dus een echte aanrader, en ook omdat het niet te duur is.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en deze zeker is gaan uitproberen!