2.9.13

August Favorites ♥




Als ik moest kiezen wat mijn favorieten zijn van Augustus, zijn het toch deze 6 dingen.
Het is beauty, maar ook wat andere leuke dingen.


1:  Boek Francine Oomen, Het vervolg op hoe overleef ik: Hoe overleeft Rosa in New York?
Dit boek is echt geweldig, het is namelijk super spannend en ook echt een hartstikke leuk boek om te lezen! Dus een echte aanrader, als je van dit soort boeken houdt.
2: Anatomicals Body cleanser, hier heb ik ooit een review geschreven. Dus jullie weten al dat ik dit een hele fijne vind.
3: Miners Super Lash Volume Mascara, dit is een erg fijne mascara, die ervoor zorgt dat je wimpers heel mooi uitkomen zonder enkele klontjes. Het geeft ook een natuurlijke uitstraling, wat er ook wel mooi uit ziet. + Hier komt ook nog een review van op mijn site!
4. Deze ketting vind ik erg mooi, om dat het een leuk mintground vogelhuisje heeft met twee schattige vogeltjes eraan. En een mooie gouden draad/ketting. Deze is trouwens van de Intertoys.
5. Figs & Rouge 100% Natural Lipbalm. Hier is ook al een review van op de site!
6. Hema Bloemen kussen, is echt mijn favoriete kussen. Het heeft een ontzettende leuke print en mooie felle kleuren.

Dit waren ze alweer, ik hoop dat je het leuk vond!