20.9.13

Inspiration Autumn Photos Collage

De herfst komt er weer aan, dus heb ik een collage gemaakt van een paar inspirerende foto's die ik van het internet heb gehaald. Ik zelf vind altijd dat de herfstfoto's elk jaar, erg mooi zijn door alle mooie warme kleuren. Herfst brengt voor mij, gezelligheid in huis zoals elke dag met je pyjama bij de verwarming met een kop chocomelk. Dat soort momenten vind ik erg fijn, dit doe ik graag met familie en vrienden. En nog een pluspunt, ik ben dol op truien en in de herfst komen allemaal leuke truien in de winkels te liggen. Wat ik dus helemaal geweldig vind! Ja, ik heb dus echt zin om gezellig met mijn vriendinnen leuke dingen te gaan doen wanneer het herfst is. En natuurlijk: familie.

Steekwoorden over de herfst: Warmte, gezelligheid, chocolademelk, truien, mooie kleuren, buiten, familie, vrienden.
Ja, ik hou van de herfst en wat vind jij ervan?