27.9.13

Me, Myself & I


Eindelijk weekend!
Héhé, de week zit erop van het werken, dus het is weekend.
Ik ben deze week erg druk geweest met school, vandaar geen bericht op de site. Maar nu wel weer een bericht, omdat ik voor mijn gevoel er gewoon iets op moest zetten. Dit bericht gaat meer over dat ik in deze tijd gewoon erg druk ben, en dit daarom even zeg. Ik vind het echt rot dat ik bijna niks op mijn blog zet, door school enzo.
Ik ga proberen van het weekend weer wat posts te plaatsen. 
Nou, lees snel verder!


En, ik ga deze week op kamp! Op dinsdag vertrek ik om 8 uur met de bus naar Braamt. Ik ben op vrijdag weer terug, in de ochtend. Wij vieren het kamp in Braamt, in een aantal bungalows.
Om elkaar gewoon beter te leren kennen. Ik zit ook in een erg leuk meiden groepje, die onderhand al mijn vriendinnen zijn geworden. Ik denk dat het echt heel gezellig word, en daarom heb ik er ook veel zin in. Ook omdat we heel veel leuke dingen gaan doen, zoals zelf koken, zwemmen, uit eten en nog veel meer leuke dingen!
Ik ga natuurlijk niet overdrijven want dat komt dan weer zo lullig over.
Maargoed, het is wel zeker dat er in die dagen niks op mijn blog verschijnt, omdat ik daar natuurlijk niks bij me heb, haha.

Iedereen een fijn weekend!