29.9.13

Review: 'Emite Make Up' Wimper Kruller




Deze wimper kruller van het professionele Zweedse merk "Emite Make up" heeft een speciaal ontwerp voor alle oog vormen. Het siliconen rubberen kussentje geeft precies de juiste hoeveelheid druk voor de perfecte krul! Jouw wimpers zullen de hele dag de perfecte krul behouden.
(Met de tekst uit: Glossybox)

Wil jij ook een wimper kruller die zorgt voor een hele dag de perfecte krul?
Dan is de wimper kruller van 'Emite Make up' echt iets voor jou.

Zelf heb ik nog nooit van het Zweedse merk gehoord, maar ik weet wel dat ik dit product heel fijn vind! Ik ben er heel tevreden over, en toen ik hem zag liggen in mijn box was ik heel benieuwd. Mijn eerste indruk was echt 'heel fijn' en nu nog steeds trouwens. De look van dit product ziet er ook erg goed uit, want je hebt echt van die producten die erg goedkoop lijken. Ook fijn is dat, ze er 3 extra kussentje bij geven.

De kussentjes vervangen, klinkt wat lastig. Maar het is echt super gemakkelijk; De oude haal je eraf en de nieuwe druk je er gewoon zo weer in. 

Ja, het werken met deze wimper kruller is erg fijn en gemakkelijk. De rubberen kussentjes houden de wimpers goed vast, dus binnen 5 seconde heb je perfect gekrulde wimpers! Dit is tot nu mijn favoriete wimper kruller, het is gemakkelijk en snel. Ik geloof ook echt wel, dat dit ding lang mee gaat. Wat dus ook erg fijn is om te kunnen geloven. Want zoals iedereen weet gaan sommige wimper krullers zo weer kapot, en kunnen ze zo de prullenbak in.
Nou, dat gebeurt bij deze wimper kruller voorlopig niet. Ik kan dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen, want ik heb hem nu ongeveer pas een weekje.

Ook benieuwd naar deze wimperkruller?
Site: http://www.emitemakeup.com/
Prijs van deze wimper kruller: €23,00.
Ik hoop dat je er wat aan hebt! :)