18.9.13

Review: Miners Super Lash Volume Mascara





Een mascara voor de perfecte krul in je wimpers en laat geen klontjes achter.
Dat is dus een mascara waar ik van hou!
Iedereen weet wel hoe vervelend het is als mascara geen enkel effect geeft!
of nog erger, hij klont heel erg.
Ik denk dat iedereen wel eens zo een mascara heeft gekocht, wat dus best wel een miskoop is, vind ik.

Meer weten over dit product, lees snel verder!


Dus vind ik die van Miners erg fijn, hij geeft echt een heel natural look aan je wimpers wat tegelijkertijd wel opvalt.
Hij voorkomt klontjes absoluut. Ook vind ik dat het borsteltje goed werkt, want het heeft in het midden een wat dikkere kant wat uitloopt in een boogje, waardoor je makkelijk bij de hoekjes kan. Ook de verpakking vind ik er ook erg goed en fris uitzien.

Ook ge├»nteresseerd in dit product? 
Je kunt hem bestellen op: http://www.minerscosmetics.co.uk/ 
Voor maar: €6,95.
Ik heb: Nummer 001 Black 02K

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!