9.10.13

Inspiration Song: Niels Geusebroek - Take your time girl



Wauw, wat is dit toch een mooi nummer.
Ik kan dit wel de hele dag door draaien, en toch wordt het niet vervelend.
Ook al heb ik dit de hele dag in mijn hoofd, blijft het nog steeds een geweldig nummer.

Afgelopen donderdag was voor mij een bijzondere dag, met een voor mij en voor talloze mensen een fantastische ervaring.
Een week geleden kreeg ik de opdracht van het team van Ruud de Wild een lied te schrijven voor de zwangere nieuwslezeres Hannelore Zwitserlood, met het geluid van de hartslag van de baby als vertrekpunt.
Afgelopen donderdag mocht ik het nummer live ten gehore komen brengen bij 538.

Arme Hannelore hield het niet droog en niet veel later kreeg ik honderden, misschien wel duizend berichten van luisteraars , met emotionele en hartverwarmende reacties.
Ik vond het een eer om deze, voor mij meest bijzondere muzikale, opdracht te mogen doen en ben iedereen die zo mooi reageerde enorm dankbaar.
(Bron: Met de tekst van Niels zelf http://www.nielsgeusebroek.nl/nieuws/take-your-time-girl/)

Ook hoor je als je dit lied op Youtube opzoekt, aan het begin van het nummer een beat.
Dat is dus de hartslag van het kindje in de buik van die vrouw. Wat ik ook wel erg mooi gedaan vind.
In 1 omschrijving: Een geweldig nummer, zeker een nummer om aan te raden!
Link naar het nummer op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=a3-5gUD4JGs