12.10.13

LOTD: Kitty Cat


Vandaag de eerste LOTD! Of terwijl: Look of the day.
Waarin je laat zien welke make-up look je die dag draagt, of hebt gemaakt.
Mijn look is: Kitty cat, hiervoor geef ik je ook een uitleg, hoe ik dit deed.





Voor deze look heb ik toch ook een speciaal trucje gebruikt, die je ook wel is ziet langs komen bij andere blogster's. Namelijk, plakband! Wie had dat gedacht, van plakband de perfecte look.
Ook heb ik speciaal een thema bedacht: Kitty cat, omdat het best wel een gedurfde look is. Door de rechte lijn, valt alles net wat meer op. En het trucje is om van lichte kleuren naar donker te gaan, zodat je het nog beter kunt zien.

Gebruikte producten:

• Etos platte oogschaduwkwast  
• Hema blendkwast
• Catrice pallet nummer: 010 All Nude
• Plakband 
• Miners Super Lash Volume Mascara

Ik hoop dat jullie er wat aan hadden.
Xxx Sasha.