6.10.13

OOTD: We love Autumn


Vandaag de eerste echte OOTD of terwijl: Outfit of the day.
Veel blogsters doen dit, dus leek het mij ook leuk om is te doen.
Zelf vind ik het altijd erg leuk om die te bekijken, en jullie ook wel denk ik.











Vandaag doe ik dus een OOTD met het thema: We love autumn (Vertaling: We houden van herfst)
Zoals jullie weten, ben ik ook gek op de herfst met daarvan ook een bericht op mijn blog.

Ik liep gister over straat met mijn vriendin E, en ineens waren we van plan even foto's van onze look's te maken. Dus dacht ik meteen, dit zet ik ook op mijn blog. 

(Ik) Outfit S:
- Jasje: Salty Dog
- Broek: Cars Jeans
- Rood gekleurd hemdje met studs: Shoeby
- Sjaal: Shoeby
- Zwart wit panterprint schoenen: Nike
- Paars tasje: Longchamp

(Mijn vriendin) Outfit E:
- Groen jack: Sascha
- Broek: Takko
- Blauw T-Shirt: Shoeby
- Blauwe schoenen: Van Haren