27.10.13

Review: The Body Shop Lipbutter


Nog lekker laat in de avond snel een review op de site, haha!

Oh, wat hou ik van deze lipbutter van The Body Shop. Ik ben er helemaal verliefd op. 
Ik heb er laatst 1 gekregen bij de Glossybox, en toen ik het filmpje van de unboxing van Mascha had gezien, was ik extra benieuwd! Toen ik de box dus openmaakte zat de Shea Lip Butter variant in de box. Ik testte van alle producten deze het eerst. Ik was gelijk helemaal enthousiast over dit product.  

En ja inderdaad, in dit kleine potje zit een ontzettend lekkere lipbutter van 10 ml. Ik heb 2 varianten, namelijk: Shea Lipbutter en de Rose Grapefruit. Die allebei ontzettend lekker ruiken. De lipbutter smelt letterlijk op je lippen. En elke keer als je even ruikt, ruik je die ontzettende lekker geur!
Ook qua de substantie van de lipbutter, voelt die super zacht aan. En is ideaal om een hele dag volop te kunnen dragen. Een echte aanrader dus! Deze potjes zijn trouwens gewoon te koop in The Body Shop, voor €5,00. En ik heb dat zeker wel over voor zo een heerlijk lipbutter.
Zeker is gaan testen, volgens mijn tip.

Shea Lip Butter variant


Rose Grapefruit variant


 
Love, 
Sasha