22.10.13

Shoplog: H&M, V&D, The Body Shop, Tally Weijl (Video)

Heey!
Vandaag ben ik dus naar Utrecht geweest, we hebben het heel gezellig gehad, het was super leuk.
Ik heb dus een aantal dingetjes gekocht, het zijn niet zoveel dingen maar ik vind ze allemaal erg leuk en ik ben er ook erg blij mee. Ik was ook in totaal niet héél veel kwijt, dus dat is ook mooi.
Ik heb trouwens geshopt in Utrecht, op Hoog Catherijne en ook buiten. Er waren heel veel leuke winkels, maar zoveel winterspullen zag ik niet. Het was ook nog een beetje zomerkleding, wat ik ook wel snap. 

Ook hebben we in de middag, even lekker een frietje gehaald bij Manneken Pis, de best lopende frietzaak van Nederland. Het friet was erg lekker, maar na een halve zak zaten we al weer vol haha!
We hebben gewoon een hele leuke middag gehad, en daar gaat het om.

Nou, klik snel op lees meer voor de video, en de prijsjes!



 


 
Prijsjes: 
• Tally Weijl Vest: €15,95
• H&M Crop Top: €7,95
• V&D Oorbellen Skelet: €2,50
• The Body Shop Bodybutter 50 ml: €6,00
• The Body Shop Lipbutter Rose Grapefruit: €5,00