19.10.13

Unboxing Glossybox Oktober 2013



Eindelijk, gister kwam mijn Glossybox binnen, yes!
Ik was er zo benieuwd naar, want ik had al gehoord dat het thema Mascha van Beautygloss.nl was.
Ik had stiekem al wel het filmpje van Mascha gezien, om te kijken wat er allemaal in zat. Omdat ik zo erg benieuwd was, over wat er nou in zat. 

Toen ik de doos openmaakte, was ik helemaal gelukkig met de inhoud van de box. Het zag er op het eerste gezicht goed en leuk gevuld uit. Ik wilde zo snel mogelijk alles testen, dus jullie kunnen nog wat reviews verwachten :). 

Inhoud:

L'oreal Paris BB Cream 5-in-1: €14,99/ Fullsize
Christina Aguilera Bodylotion 50 ml: €9,95/ 150 ml
Miners Cosmetics Color Quilt Blusher: €5,95/ Fullsize
Golden Rose City Style Mascara: €11,95/ Fullsize
The Body Shop Shea Lip Butter: €5,00/ Fullsize