22.11.13

Glossybox November 2013


Vandaag de unboxing van de Glossybox van November in foto's. Vandaag had ik geen goed licht dus ik dacht, ik doe het in foto's. Jullie weten inmiddels wel wat een Glossybox is, haha. Maar even in herhaling, Glossybox is een abonnement dat je elke maand kunt opzeggen. Het is een box die je rond de 21e elke maand binnenkrijgt. Dit is een box die je eigenlijk een gevoel geeft als een kado elke maand, aan jezelf. Er zitten veel verschillende merken bij. Dus elke maand heb je de kans op iets nieuws, van een onbekend merk. 
In deze box zit voornamelijk, beauty en make up. Wat natuurlijk elk meisje wilt.
Je betaalt elke maand: €15,95 plus verzendkosten. De box is wel elke maand, een groot verschil op bedrag met wat je voor de box betaalt. Daarom vind ik het ook waard, maar ook omdat ik het goed vind om mezelf te verwennen.
Dus nu weten jullie dus echt, wat dit inhoud. Lees maar snel verder.

De prijzen van de producten:

~ Toni & Guy Glamour Firm Hold Hairspray: Adviesprijs €11,99 / 250 ml.
~ AvĂ©ne Skincare Set: Rich Compesation Cream: €26,49 / 50 ml
Gentle Milk Cleanser: €13,49 / 200 ml
Gentle Toner: €13,49 / 200 ml
~ The Body Shop Shea Body Butter: €6,00 / 50 ml (Fullsize prijs voor deze pot)
~ Balance Me Shine On Tinted Lip Salve: €11,70 / 10 ml
~ Benefit They're Real Mascara Tester: €24,00 / 8,5 gr


Lots of love,
Sasha