29.11.13

Let it snow


Iedereen heeft er zin in, de winter. De winter is toch wel het gezelligste seizoen van het jaar. Lekker samen met familie, en natuurlijk om niet te vergeten: Sinterklaas en Kerst. Wij vieren alleen Kerst, en daar breiden we dan wel wat uit. Ik verheug me echt ieder jaar op de Kerst. Lekker met de familie eten, en gezellige dingen doen. En natuurlijk kadotje's. 
De winter is mooi, maar het kan ook heel lastig zijn. En daarmee bedoel ik: Het fietsen naar school etc. Ook heb je vaak dat je op school komt, en dan wordt je ingepepert met sneeuw. Ik zelf ben daar geen fan van. Maar als ik het doe, gooi ik iedereen onder met sneeuw. Dat was op de basisschool vooral dan zo, elkaar bekogelen. Ik was dan wel diegene die echt iemand MOEST inpeperen. Omdat ik dan anders zelf werd ingepepert. Ik was meestal de klos, omdat ik altijd mee deed haha. Maar het was ook toch wel gezellig zo met z'n allen een sneeuwballen gevecht. De winter is voor mij ook gewoon, een lekkere film middag met een kop choco met een paar vriendinnen. En dat ga ik de komende tijd ook zeker doen! 

Tags voor winter:

gezelligheid, kerst, sinterklaas, sneeuw, koud, kop chocolademelk, warme kleren, warmte, vrienden, familie.

Lots of love,
Sasha