17.11.13

Mijn 4 favoriete Herfst kledingstukken

 
Vandaag laat ik jullie zien wat nou mijn 4 favoriete kledingstukken zijn voor de herfst. Ik heb hier 4 dingen die allemaal 1 voor 1 lekker warm zijn.  Het zijn 4 verschillende merken, en ik ben heel blij dat ik deze kledingstukken, heb.
Benieuwd? Lees dan snel verder!






Zwarte trui: €19,95. Dit kan ik niet over de prijs met zekerheid zeggen, want ik heb hem zelf bij een kleine boutique gekocht. Ik weet alleen de naam ervan niet meer.
Tally Weijl wit vest: €15,95.
Blauwe Handschoenen met nep bond: €6,95 ong. Ook deze heb ik bij een kleine boutique gekocht. Genaamd: Sams
Shoeby Sjaal groen met grijs gekleurd: €10,00 ongeveer. Ik weet hiervan de prijs niet precies, sorry!

Ik hoop dat jullie zo een artikel leuk vinden, want ik vind het erg leuk om te doen.

Lots of love,
Sasha