4.11.13

Video Updated Room Tour


We eindigen de dag met, een Room tour.
Ja inderdaad, ik doe vandaag een Updated Room tour, ik heb er veel zin in, dus lees snel verder :).



Ik heb dit al is eerder gedaan, maar ondertussen is er best veel veranderd in mijn kamer. En dat wil ik dit vandaag aan jullie laten zien.
Ik zal ook nog even een disclaimer geven, aan de mensen die niet weten wat een Room tour is. Ik denk eigenlijk wel dat iedereen het inmiddels wel weet, door al die vele filmpjes ervan op Youtube. Dus, een Room tour is een filmpje (Of foto's) waarin je laat zien hoe jou kamer eruit ziet. Dus vandaag doe ik dat, omdat ik zelf ook dol ben om die video's te bekijken. 
Disclaimer 2: Ik heb wel wat rillingen met de camera in het filmpje, sorry daarvoor! Ik hoop alsnog dat jullie het leuk vinden, en veel kijk plezier!

Lots of love, 
Sasha