23.12.13

Bijna Kerst..


Het is bijna zover, Kerst komt eraan! Dat beteken kadotje's en gezelligheid in huis. 
Ik ben dol op Kerst, de fijne sfeer in huis, alle leuke decoraties en kerstavond. Wanneer het half November is, begin ik al met het decoreren van mijn kamer voor Kerst. Ik ben dol op dat heerlijke sfeertje. Al die leuke lampjes, kaarsen en om natuurlijk niet te vergeten, de kerstboom. Ik heb er zelf ook 1 staan, en bij ons beneden hebben we er ook 1. Wat er natuurlijk ook bij hoort is toch echt wel bij: Die lekkere ordinaire kerstmuziek. Het hoort er toch wel bij, en je kan er ook lekker bij meeblerren. Maar het spannendst van allemaal: Kerstavond is morgen! Ik heb er echt heel erg veel zin in, en daarbij heb ik nog lekker vakantie. Bij kerstavond doe ik mijn nieuwe kersttrui aan en hele lekker warme kleren, zodat ik de hele avond warm blijf haha. 
Hebben jullie er ook zo'n zin in?

Lots of love,
Sasha