7.12.13

Diy Sieraden Pimpen met behulp van Nagellak


Oude sieraden op leuken, en pimpen is altijd leuk. Daarom heb ik voor jullie een Diy bedacht door hoe je dit heel gemakkelijk zelf kunt doen. Ik heb met plezier deze Diy gedaan, want het was gewoon ontzettend leuk om te doen.
Benieuwd naar hoe ik dit heb gedaan? Lees dan snel verder.




Benodigdheden:

~ Sieraden hangers (Ik gebruik verschillende soorten en maten sieraden)
~ Nagellak
~ Lege ketting
~ Kleine ringetjes 
~ Tangetje
~ Onderlegger

Stap 1: Pak je onderzetter, en pak al je sieraden die je gaat pimpen. Leg ze een stuk uit elkaar.
Stap 2: Neem 4 nagellakjes van waar jij de kleur mooi vind.
Stap 3: Ga je sieraden nu lakken met de nagellak.
Stap 4: Laat de sieraden drogen, en herhaal het lakken 5 tot 6 keer. (Ligt eraan hoe hij dekt bij de sieraden) Mijn sieraden hadden het wel nodig.
Stap 5: Als alles (heel) goed droog is. (Is ongeveer uurtje drogen) Dan pak je je tangetje, en op en je een ringetje. Daar omheen doe je jou sieraad. (Alleen voor de kettingen geldt dit). En dan sluit je het ringetje af met het tangetje.
Stap 6: Nu nog even laten liggen voordat je ze gaat dragen.

En dan ben je helemaal klaar! Ik hoop dat jullie het is uit gaan proberen, en nog een fijn weekend.

Lots of love,
Sasha