28.12.13

Essie Nagellak Naughty Nautical

Vandaag heb ik deze nagellak van Essie gekocht. Ik was al eerder van plan om er eentje mee te nemen, om te proberen. Maar toen ik de Etos binnen liep, zag ik dat er op sommige lakjes van de limited edition waren verlaagd met korting. Dit lakje was met 30% korting afgeprijsd, en was nu slechts 7,00. Dus ik dacht, ik neem hem mee. Toen ik thuis was, was het natuurlijk tijd om hem te testen, maar ik verwachtte er nogal veel van omdat iedere 'beauty blogger' het er over heeft. Klik verder voor meer!





En ja.. Ik vond hem helemaal geweldig. Op het eerste moment voelde ik al, dat het echt een nagellakje was waarmee je heel makkelijk en netjes kunt lakken. Wat voor mij heel fijn is, want ik ben zo iemand die altijd net op de huid gaat lakken. Ook was ik in de winkel al helemaal verliefd op de kleur, en toen ik heb gebruikte vond ik hem al helemaal mooi. Het is een hele mooie heldere blauwe kleur, met een beetje een groene ondertoon. Ook heeft het inimini kleine zilveren glittertjes erin, wat net die kik geeft. De kleur heet: Naughty Nautical. 

Essie nagellakje kosten normaal: 10,00 euro. 
Maar ik had (30%) korting, dus voor mij was die 7,00.

Lots of love,
Sasha