31.12.13

Laatste dag van 2013


Wat is het allemaal snel gegaan! Het is morgen 2014, raar om dat te denken he? Over 1 dag begint er een heel nieuw jaar, een nieuw jaar vol met kansen. Ik heb er zin in, omdat ik me inbeeld wat ik in 2014 allemaal zou kunnen bereiken. En nog alle dingen die ik kan gaan meemaken.. Het is zo raar om te denken dat morgen een heel 'jaar' begint. Natuurlijk wordt er al volop vuurwerk afgestoken, en bij mij gaat het ook goed van start. Maar ik ben zelf niet zo van dat vuurwerk, door alle overlast. Maar het natuurlijk wel een teken dat het nieuwe jaar begint. En daarom is het ook wel iets moois. Ik vind vuurwerk mooi, wanneer het een betekenis heeft. Maar zo heeft iedereen wel zijn eigen mening, en dat is natuurlijk bijzonder. Maar het mooiste is, we vieren het allemaal S A M E N.

Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Goede gezondheid, en veel geluk! √Čn geniet van de laatste dag van het jaar! x

Lots of love,
Sasha