5.12.13

Liefde, familie en warmte

Iedereen heeft dit wel nodig. Liefde, familie en warmte. Het is ook belangrijk dat je dit hebt en krijgt. Je kunt veel dingen doen voor anderen, maar denk is: Krijg ik het zelf ook?
Mensen helpen is een mooi iets. Net zoals: familie. Familie is een heel belangrijk stukje van je leven. Ze zijn er altijd voor je, en ik zelf kan er ook veel mee delen. Ik heb plezier samen met mijn familie, wat ook heel belangrijk is. Warmte is ook zoiets, iets moois dat je kunt geven en ontvangen. Met warmte bedoel ik eigenlijk, je vriendinnen en bijvoorbeeld elkaar lieve complimenten geven. Of samen kerst vieren, wat ook heel gezellig is. Je kunt elkaar zoveel geluk en liefde geven, en we hebben het allemaal nodig. Dus is het niet nodig om je erachter te verschuilen. Maar iedereen heeft wel een moment gehad, dat die het allemaal niet meer wist. Dat familie ook kan begrijpen. Misschien jou familie niet, maar je hebt altijd mensen om je heen. 

Tags: liefde, warmte, plezier, familie, vrienden, kerst, winter, gevoelens, geluk, vriendschap, vertrouwen.

Lots of love,
Sasha