30.12.13

MAC Blush Something Special

Ik heb nog niet eerder een review over MAC gedaan, dus dit word dan de eerste. Ik heb een paar dagen geleden deze blush gekocht, omdat ik hem erg graag wilde. Dit is een creamy variant, dus een vloeibare blush. Ik kreeg dit als een aanrader van 1 van de 'mensen' van MAC. Dit merk is in iedergeval verkrijgbaar bij de Douglas. En hij kost: 21,50.
Klik verder voor meer!


 
 

Dit zijn de swatches, ik verwachtte het ook niet anders.. Natuurlijk een hele mooie pigmentatie.

Ik ben heel erg tevreden over alle swatches, en de blush zelf natuurlijk. Ik ben er daarom ook heel erg blij mee, en blij dat ik hem gelukkig wel heb gekocht. Ik zal deze blush dagelijks gaan gebruiken, en ik kan er niet op wachten! Verder hoop ik dat jullie er wat aan hadden! En dan wens ik jullie nog een gelukkig nieuw jaar!

Lots of love,
Sasha