16.12.13

Mijn 3 favoriete films/series

Vandaag neem ik jullie mee in de filmwereld. Waarin ik jullie laat zien wat ik het liefste kijk qua films en series. Kijk lekker mee!
1. The Walking Dead
 

Nou, de eerste is een serie. Het gaat over de wereld die word overgenomen door zombie's. Het gaat ook vooral om leven en dood. Miljarden mensen sterven, maar er blijven een aantal groepen mensen over. Je hebt verschillende belangrijke personen. Maar veel van de mensen sterven. Het is een ontzettende spannende serie! Maar er zit vooral horror in. De zombie's zien er heel erg echt uit! Waardoor het de serie's nog spannender maakt. Deze serie heeft tot nu toe 4 seizoenen. Ik kijk ze allemaal met plezier.

2. There's something about Mary



Dit is een ontzettende leuke film. Met heel erg veel humor. De hoofdrol speler van de film is Ben stiller, die kent iedereen denk ik wel. Hij speelde ook in: The night of the Museum. Ook een hele leuke comedy. Ik kijk zijn film's met heel veel plezier. Deze film gaat over een jongen, die ooit verliefd werd op een heel populair en mooi meisje; Mary. Elke jongen viel wel voor haar. En wanneer hij (Ben Stiller) haar na 13 probeert op te zoeken. Wilt een man hem helpen, en valt voor haar. Ook kom hij (Ben Stiller) erachter dat zijn getrouwde beste vriend voor haar viel. En ga zo maar door. Hij is ontzettend grappig, en er gebeuren de leuke dingen. Echt een aanrader!

3. Warriors

Dit is een nogal heftige film. Maar ook een hele grote favoriet van mij. Het gaat over 2 broers, die op jonge leeftijd van elkaar scheiden (Brendan en Tommy). Ze hebben heftige ruzie, en ook met vader. De vader heeft jaren lang gedronken, waar de jongens onder moesten leiden. De moeder is vervolgens gestorven. Allebei de broers, hebben hard geld nodig, voor de familie. Ze gaan allebei meedoen aan de grootste bokswedstrijd van het land. Wie zou er winnen?

Dit waren mijn favo's alweer. Wanneer ik meer film's heb gekeken die me goed bevielen. Zal ik het laten weten, maar ik doe zeker weer zo een artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Lots of love,
Sasha