12.12.13

Nu al een Instagram verslaving..



Ja, ik heb een Instagram verslaving. Ik geef het niet snel toe, maar het is toch wel zo. Ik heb sinds een paar weken Instagram. En dan denk je een paar weken pas? Dat komt omdat ik de eerste maanden geen Instagram kon downloaden op mijn mobiel. En na enkele weken geleden, eindelijk wel! Ik was daar erg blij mee. En ik zit nu een groot gedeelte van de uren op Instagram =l. Ik vind het delen van je eigen foto's echt een leuke hobby. En er zijn veel meer mensen die dit doen, dus is het ook leuk om naar hun inspiratie te kijken. Instagram is een app die ik je echt kan aanraden. Als je ook op zoek bent naar leuke inspiratie van andere mensen. En om je eigen foto's erop te plaatsen. En het liken van de foto's van anderen is ook al zo een verslaving. Want ik ben altijd benieuwd naar de foto's van anderen. En jij?

Mijn I N S T A G R A M : xsashalovesx
Kijk gerust op mijn pagina! 

Lots of love,
Sasha