18.12.13

Review: Calvin Klein Oogschaduw Mono


Ik weet niet precies wanneer deze oogschaduw mono's zijn uitgekomen, maar ze bevallen me erg goed. Calvin Klein was vooral bekend om zijn parfum. Maar toen ik laatst een winkel binnen liep, zag ik dat er ook make-up was van Calvin Klein. Voor een héle betaalbare prijs. Ik was erg verrast, en ik wilde er wel 1 meenemen om uit te proberen. Hij beviel me erg goed, en de pigment was ook heel erg goed.

Ik heb in de winkel toen voor een lichte kleur gekozen. Genaamd: nmmr. 102 Moonstone. Een mooie witte tot beige kleur. Ik gebruik hem op het moment om vooral licht op te wekken in mijn gezicht. Het is een hele naturelle zachte kleur, en hij brengt met gemak aan. Het geeft ook een hele mooie glans, en het ziet er totaal niet korrelig uit. Dat is dus een groot voordeel! Ook de verpakking ziet er goed verzorgd uit. 



Lots of love,
Sasha