31.12.13

Review Shea Bodybutter The Body Shop

 

Een musthave bodybutter voor de winter, maar ook voor andere seizoenen. Ik heb een paar maanden geleden deze bodybutter gekregen in de Glossybox, en heb zelf nog een andere variant gekocht. Ik vind het een heerlijke bodybutter, en hij voed de huid erg goed. Dus vandaar een review over dit product, klik verder voor meer!

              De verpakking, ziet er gewoon goed verzorgt uit.

De bodybutter in de pot, een echte mooie 'creamy' boter.

En ook hier zie je de bodybutter, maar dan op mijn hand.

Ik heb de shea variant, maar er zijn er nog veel meer. Ze kosten per stuk 6,00 en dit is de kleine variant. 

Ik gebruik deze body butter vooral voor mijn nek en mijn benen. Omdat die in de meeste tijden er droog zijn, ik vind het heerlijk om ze hiermee in te smeren. Ook gebruik ik hem na een bad, of als ik gedoucht heb. Hij is ook erg verzachtend, en het voelt niet zo dik aan, als een dikke laag op je huid. Hij is vrij luchtig, wat op de meeste momenten het fijnst is. Ik raad je echt aan als je in de stad bent, zo een body butter te kopen. Maar je kunt ook altijd de kleine variant gebruik als je hem eerst wilt proberen. Voor mij een echte musthave!

Lots of love,
Sasha