23.1.14

A little update


Alweer een paar dagen niet geblogd, zo erg! Ik kan het maar niet laten om af en toe weer niet te bloggen. Ik merk dat het me niet lukt om elke dag iets op mijn blog te zetten. En daar baal ik wel een beetje van. Ik merk ook, dat ik de laatste tijd ontzettend veel verander aan mijn blog. Verwarrend? Ik kan nooit echt kiezen welke kleuren in wil gebruiken, header, foto's en noem maar op. Ik verander het daarom steeds. Maar nu even geen veranderingen meer. Maar.. binnenkort (ik denk over een paar maandjes) heb ik mijn eigen blog. En dan geen veranderingen meer. Ik moet tevreden zijn met de hele layout. Anyway, ik praat jullie even bij. Ook al heb ik de laatste dagen het alleen druk gehad met school. Geen excuus, maar ik ben er toch wel erg druk mee. Trouwens, ik heb op bijv. Wordpress en Wix (blog templates) gekeken, veel te lastig enzo. Blogger is gewoon lekker simpel, hou ik van. Op blogger is het heel makkelijk, en je bepaald je eigen layout, héérlijk. Dit is gewoon een kleine update, om toch iets te bloggen. En om jullie wat bij te praten. Hopelijk vinden jullie het niet erg?

Lots of love,
Sasha