17.1.14

Finally Friday!

Ik heb 3 dagen niet geblogd, best wel slecht. Ik had me zelf ook nog zo beloofd om het niet te laten gebeuren, maar het is nu al weer 3 dagen geleden. Anyway, het is dus vrijdag finally! En dat betekent, weekend! Ik heb het de laatste tijd erg druk gehad, dus hier mijn lange verhaal van de week..

Ik had het deze week dus erg druk. Ik was natuurlijk weer spot eigenwijs, en begon 2 dagen van te voren met mijn boek presentatie voor Nederlands. Ik heb daar tot 10 uur 's avonds nog aan door zitten werken, really bad. Die was trouwens vandaag, voor mijn gevoel stond ik daar te beven als een ijsklomp. Maar iedereen zei, dat ik heel relaxt overkwam. Had ik dus echt niet verwacht. Het was eigenlijk maar een simpele presentatie over een boek, maar ik was wel kei zenuwachtig, maar dat kwam meer omdat ik voor een volle klas stond. 

Ik heb wel gisteren nog een video opgenomen, van mijn 'every day makeup stash' niet heel indrukwekkend. Maar die komt zeker nog wel online. Ik laat alleen mijn alledaagse make-up zien, maar toch deed ik er 8 minuten over, like what? Praat ik echt zo langzaam.. haha!

Anyway, dus even een kleine update. Dat had ik dinsdag eigenlijk ook al, ik had nog zo beloofd dat niet meer zo vaak te doen. Maar toch doe ik het weer.. 
Ik vind het slecht van mezelf, het meest omdat ik nog zo zei dat er weer echt iets met beauty of fashion online zou komen, not dus. Maar dat komt er zeker weer aan! En wanneer ik het wéér niet doe, tja verzin is iets, wat dan? haha. Anyway toch even een kleine update, echt i'm sorry!
Is natuurlijk niet echt een excuus voor, maarja.
Have a great weekend!

Lots of love,
Sasha