14.1.14

FOTD: Black and white


Ja hoor.. Wéér een FOTD (Face of the day). Ik kan het niet laten, FOTD's zijn leuk om te schrijven. Én ze zijn wat makkelijk, ik heb geen ander excuus, haha. Bij FOTD's vind ik het vooral fijn dat ik kan schrijven wat ik wil, ookal slaat het nergens op. Ik kan me even loslaten in het schrijven, en dat vind ik zo fijn om even te kunnen doen. Daarom heb ik van die dagen dat ik niet specifiek een 'review' doe etc. Maar gewoon van die makkelijke dagen, met even een artikeltje tussendoor. 

Vandaag noem ik mijn FOTD 'Black and white'. Ik vond het een mooie titel, plus dat mijn foto in zwart en wit is. Ik weet dat het niet speciaal klinkt, maar toch, haha. Ik heb hierboven alleen een mascara op: GoldenRose city style mascara. Ik vind die trouwens erg fijn, maar een nadeel is dat het uitzakt. Zo zie je dan ook dat ik aan het eind van de dag, uitgezakte wimpers heb.

Toch even een artikel tussendoor.. Ik hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat ik maar even een klein artikeltje schrijf. 

Lots of love,
Sasha