2.1.14

FOTD: Naturel


Vandaag doe ik de eerste FOTD (Ofterwijl: Face of the day). Het is nu in de avond, maar ik was de hele dag druk met school, verslagen etc. Sorry dat er niet iets online is gekomen, en omdat het nu te donker is om foto's te nemen dacht ik ik doe wel een FOTD. En ook omdat ik de afgelopen dagen, al een aantal 'beauty' atrikelen online heb gezet haha.
Klik snel verder voor meer!

Op deze foto draag ik bijna geen makeup, dus het is moeilijk te omschrijven wat ik nou op heb.

~ Goldenrose City Style Mascara
~ Chanel Oogschaduw 82 Émerveille
~ Essence Jumbo Eyeliner
~ MAC Blush Something Special

Ik draag hier een makkelijke vlecht, en een shirtje van de New Look.
Ik heb ook nog een broek enzo. aan maar, het is erg moeilijk om foto's te maken van van een grote afstand, dus jullie zien alleen dit gedeelte van mij haha! 

Dit was dan de eerste 'FOTD' er zullen er nog wel meer ooit aankomen. En het is voor mij ook het meest makkelijk om even te schrijven etc. Maar ik heb het toch met plezier gedaan!

Lots of love,
Sasha