8.1.14

FOTD: The world is normal


Vandaag weer een FOTD. En dit keer ook een lekkere simpele. Ik draag net zoals de vorige keer bijna dezelfde make-up. Dus wil je weten wat ik op heb? Kijk dan even naar mijn vorige FOTD. Die heette All Natural. En dat lag eraan dat ik niet veel op had (make-up). Maar dit keer noem ik hem 'The world is normal' En daarmee wil ik zeggen, dat niet alles 'spectaculair' hoeft te zijn. Want het kan ook simpel zijn, maar toch goed/leuk eruit kan zien. Maar ook dat je niet veel nodig hebt om mooie dingen te kunnen bezitten etc. Trouwens, zoals je ziet is de foto heel vaag en een beetje met een bruine tint. Dat komt omdat ik hem heb bewerkt. Maar het licht was op deze foto erg slecht, dus het was wel even nodig haha. Én als jij iemand bent die vaak foto's moet bewerken, of het nodig heeft. Dan raad ik je de site: www.picmonkey.com aan. Hier kan je gratis foto's bewerken met goede functies, waar je ook met de basics kunt bewerken. Maar je kunt ook elke maand betalen, en dan heb je meer functies. + Het programma is erg makkelijk om te begrijpen, dus het is niet zo lastig als je er zelf niks van begrijpt.

Nou, een hele uitleg over waar ik het heb bewerkt en waarom..  Haha! 
Nu weten jullie in iedergeval waar ik me foto's bewerk. Maar ik kan met zekerheid zeggen dat ik deze site aanraad om je foto's te bewerken!

Lots of love,
Sasha