18.1.14

New In | Favorite Tally Weijl Sweater


Toen ik laatst in de stad was, ging ik even naar de Tally Weijl. Niet dé minst ordinaire winkel, maar soms hebben ze wel wat leuke dingen. Zo kocht ik daar een trui/sweater, in de uitverkoop. Van 19,95 was die nu maar 13 euro. Ik vond dit een goed prijsje, en nam hem mee. Maar natuurlijk ook omdat ik hem ontzetten leuk vond!


Hierboven zie je in 4 foto's hoe de trui er eigenlijk uit ziet. Hij een een beetje 'cropped?' en dat maakt het juist wel leuk. Zoals je op de foto linksboven ziet, is dat die hel kleine zwarte en roze stukjes heeft. Dat is een heel klein detail, maar het vrolijkt de trui wel op. Bij deze trui draag ik het liefst, mijn high waisted broek (van de h&m). Die combineert heel mooi bij deze trui. En ik draag met deze tijd, het liefst een lekkere dikke trui. En deze beschermt me echt tegen de kou! Hij is erg comfortabel, maar hij is ook heel lekker warm. 

Eindelijk is een fashion artikel. Dit doe ik bijna nooit, maar het is ook wel eens leuk voor afwisseling. Have a great day!

Lots of love,
Sasha