12.1.14

Random Photo's



Vandaag had ik even zin om iets random's te schrijven. Dus gewoon even een soort normaal geschreven verhaaltje. Tja.. wat je hier boven ziet is al helemaal random. 'Een plant'. Valt dus niet zoveel over te vertellen. Maar zo slecht vond ik hem niet. Of wel?



Dit is 1 van de weinige foto's op mijn camera, die ik best wel gaaf vind. Ook door de verschillende scherptepunten. Deze heb ik bij mijn spiegel genomen, wat je wel kunt zien. En daarbij fotografeerde ik een paar nep bloemen.



Nou, dan de laatste foto. Hier zie je een soort kubus, die ik heb gekregen voor kerst. (Die komt van de Xenos). Daarin heb ik een plantje staan, met een pot (Deze komt van de Action). Ook ligt daarbij mijn Chanel lipstick, ik vond hem er wel mooi bij staan, haha.

Nou, hele random foto's die ik met jullie wilden delen. Dus hierbij, de foto's. Zo een post met random foto's doe ik niet vaak, maar even wat afwisseling is ook wel is oké.
Ik hoop toch dat jullie het een beetje leuk vonden!

Lots of love,
Sasha