9.1.14

Review Catrice Eyebrow Set


Een tijdje geleden heb ik deze 'Eyebrow Set' gekocht van Catrice. Maar later was ik niet helemaal zeker of ik hem nou zou gebruiken. Dat kwam eerlijk, omdat ik het probeerde en ik voelde me net iemand met mammoetwenkbrauwen. Maar ik wilde hem toch graag gebruiken.

 

Hier kan ik niet zoveel over zeggen.. Gewoon een simpele buitenkant. Maar, in de winkel trok het me wel aan.



Dit is het doosje van de binnenkant. Het komt samen met 2 kleuren, 1 voor mensen met bruin tegen zwart haar aan. En de andere kleur is meer voor blonde mensen. Het is wel fijn dat ze het samen met 2 kleuren doen, want als je de kleur tussen deze 2 in hebt, kun je ze gewoon mengen.



Hier zie je de héle binnenkant dus inclusief 'de onderla'. Er zitten dus 2 tools bij, een pincet om haartjes onder de wenkbrauw te epileren. Een klein plat kwastje om ze in te kleuren. + Aan de achterkant een klein borsteltje om de haartjes op ze plek te krijgen. Wel handig trouwens dat ze die erbij doen, in het geval dat je die zelf niet in huis hebt.



Hier heb ik de kleuren nog even duidelijk in beeld laten komen.



Hier zie je de achterkant. Niet erg bijzonder en speciaal. Maar als je toch wilt weten tot wanneer je hem kunt gebruiken (waar ik zelf niet zo in geloof, bij dit soort producten) etc. Dan is het toch wel handig om even te lezen!

Mijn mening over het product.. Ja, in hét begin was ik er niet zo zeker van, en ik vond het niet zo mooi staan bij mezelf. Ik raakte toen een beetje gefrustreerd, want ik zag ook vaak bijv. op Youtube. Dat meisjes vaak mooie wenkbrauwen hadden, wat ik dus ook graag wilde. Want mijn wenkbrauwen zien er niet heel mooi uit ofzo, naar mijn mening. Maar later had ik het toch wel een dagje gedragen, en later zat het er nog bijna helemaal perfect op. Nu zeg ik er wel bij, dat (ik) persoonlijk vind dat je er wel mascara bij moet dragen. Want anders komen je wenkbrauwen heel sterkt uit, en lijkt het alsof je boos kijkt (wat we niet bepaalt willen, i think). 

Maar verder, erg fijn product. Terwijl het gewoon een simpele wenkbrauw poeder is. Goede pigment, en ik ben toch blij dat ik het heb gekocht. Of het een limited edition is, volgensmij niet. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik vind wel dat wanneer je té veel gebruikt, dat het niet mooi is. De prijs van dit product is 4,00. Toch wel een goed prijsje, voor mooie wenkbrauwen, haha! En iedereen weet wel dat Catrice een echt budget merk is. Dus dat alles niet aan de hele dure kant is. Ik zou dit product zeker als aanrader kunnen zien, want ik ben er erg tevreden over.

Dit keer een erg lang bericht, maar ik had er wel wat dingetjes over te zeggen.

Lots of love,
Sasha