11.1.14

Review Chanel Oogschaduw Émerveillé


Hei!
Ik heb een paar weken geleden van mijn moeder deze oogschaduw gekregen van Chanel. En omdat ik er heel tevreden en blij mee ben, doe ik vandaag     een review over dit product.



Hier zie je het product van verschillende vertes. En verschillende licht. De foto helemaal rechts, daar zie je ook een swatch op het papier.



Hier zie je een swatch op mijn hand. Het is niet helemaal duidelijk te zien, maar dat kwam eerlijk gezegd door het licht.



Als laatst, zie je de oogschaduw maar dan op mijn ogen. Het was best wel lastig om deze foto's te maken. Dat komt ook omdat ik op mijn camera niet kan zien hoe ik erop sta. Dus er is wel een kans dat de foto's niet helemaal scherp zijn.

Deze oogschaduw vind ik erg fijn en mooi. Maar dat ligt niet alleen aan de kleur. Namelijk dat je de oogschaduw ook nat kunt gebruiken. De kleur heet: Émerveillé. Het is een hele mooie champagne kleur, met een shimmer erin. Ik heb hem hierboven trouwens droog gebruikt. De pigment van deze oogschaduw is erg goed, ookal is dat niet zo te zien op de foto's. Maar wanneer je zo een oogschaduw gebruikt, zou ik je aanraden hem nat te gebruiken. Want dan heb je gelijk meer pigment! Maar je kunt hem ook altijd droog gebruiken, als je hem wat zachter wilt.

Ik zou zo'n oogschaduw zeker aanraden. Maar wat ik zeker weet is, dat het product zeker aan de dure kant is. Dus niet iedereen kan dit betalen.. jammer. Maar mocht je hem zo graag willen, kun je hem natuurlijk altijd op je verjaardag vragen bijvoorbeeld? Of gewoon als een kadotje aan jezelf, kan ook natuurlijk. Maar zeker een leuk kadotje voor iemand, of voor jezelf!    Disclaimer: ik wil niemand met deze review jaloers proberen te maken!

Als je hem zou kunnen betalen.. zou je hem dan kopen?

Lots of love,
Sasha