19.1.14

Tip top | Posterize your photo's


Ik heb een hele leuke tip, op foto 'bewerking' gebied. Namelijk.. je foto's 'posterizen' dit betekent, dat je je foto's laat lijken op een poster. Benieuwd? Lees dan verder.

Ik ga jullie deze tip in een aantal stappen uitleggen, zodat het makkelijker valt te begrijpen.
Ik heb trouwens, mijn foto's bewerkt met een gratis programma genaamd: Picmonkey. Ik zou het je echt aanraden op het gebied van foto's bewerken!



Stap 1: Kies een foto op die je wilt bewerken, en die je mooi vind.


Stap 2: Ga naar de effecten. En scroll naar onder, daar vind je een optie met 'posterize'. Als je daarop hebt geklikt, zie je een balkje bovenaan. Wanneer je hiermee scrollt, kan je gaan bewerken. Het gaat namelijk op kleurtinten, hoe hoger je cijfer is, hoe meer kleur. Ik heb nummer 5.


Stap 3: Nu kan je er nog leuke dingen aan toevoegen, incontje's vormen en weet ik veel allemaal.

Echt heel erg makkelijk dit, en nog gratis ook! Ik ben echt dol op het effect, en het is super leuk op deze manier.

Lots of love,
Sasha