30.1.14

Verbouwen




Sorry dat ik een aantal daagjes weer niet heb geblogd. Dus praat ik jullie alweer even bij.
Ik was afwezig omdat we mijn kamer aan het verbouwen zijn! De muur waar is het behang met zilveren bloemetjes zat, is wit geverfd. Maar we zijn nog niet helemaal klaar, want er komt nog een laagje over heen. Anyway, ik ben gister ook met mijn moeder naar de IKEA geweest, en daar hebben we een kastje gekocht (de EXPEDIT) in het witte mat. En daarbij hebben we ook wat decoraties gekocht. Er komen nog wel een paar aanpassingen, zoals dat ik een nieuw bureau krijg. Maar op een roomtour zou je kunnen wachten, want die komt er over een paar weekjes wel aan! Ik ben nu al blij met hoe mijn kamer eruit ziet, en ik ben al helemaal benieuwd hoe het eruitziet als we helemaal klaar zijn.

Lots of love,
Sasha