17.2.14

Mini Haul / Kruidvat - Hema


Ik ben vandaag even naar de oude gracht geweest met mijn moeder. We hebben daar allebei wat kleine dingetjes gekocht, dus wou ik laten zien wat ik allemaal heb gekocht. Ik heb make-up en een notitieboekje gekocht (niet echt veel dus). Ik doe het met foto's zodat jullie ook alle swatches erbij hebben.
Enjoy!

Hier zie je de producten van wat dichterbij.
Dit is het oogschaduw palletje van Catrice.




Dit is het palletje. 3 hele mooie zachte bruintinten, met 1 zomers blauwe kleur erin. De pigmentatie van deze 4 oogschaduwen zijn super! Ik heb ze ook in een oog look verwerkt, en ze knalde er echt uit. Dit palletje heet 090 Before Or After Eight? Het kostte mij slechts 1 euro! Het lag namelijk in de voordeel bak bij de Kruidvat. Het palletje gaat uit het assortiment, dus als je hem nog wilt bemachtigen, moet je snel zijn.


Dit zijn de oogschaduw swatches op mijn vingers.


Dit is de oogschaduw look.
 
Het (dunne) oogschaduw kwastje van Hema.

Dit is de andere kant van het kwastje.

Ja. Ik ben hier ook erg blij mee. Dit oogschaduw kwastje is heel erg fijn om mee te werken. Het is een kleine formaat, dun en wat plat. Je kunt dus goed bij de 'crease' komen. Hij kostte 1 euro bij de Hema. Ook deze ging uit het assortiment (maar dan bij Hema natuurlijk). 


2 'lip balsem sticks' van de Hema.


Jammer dat deze uit het assortiment gaan. Het zijn de lippen balsem sticks van de Hema. Ik vind ze ontzettend fijn! Ik vind vooral de wat donkerdere kleur mooi, genaamd 'pink'. De wat nude kleur is ook erg mooi, maar omdat die een beetje lijkt op mijn huidskleur lijkt het alsof ik geen lippen heb ('.'). Ook vind ik de naam er niet bij passen 'purple' ? Naja, het zijn iniedergeval hele fijne sticks. Trouwens, je zou (als je niet leest zoals ik) eerst denken dat het lip stains zijn. Met van die kei felle kleuren. Maar dat zijn het dus niet, ze geven een kleine kleur aan je lippen. En ze zijn ook erg voedend! Deze sticks kosten 2,60.


'purple'

























'purple' op mijn lippen.

'pink'
'pink' op mijn lippen.
Catrice camouflage cream.
 
030 Rosy Beige.
Ik heb toch zoveel gehoord over deze 'camouflage cream'. Maar toen ik hem had 'getest' was ik al snel overtuigd. Gewoon een hele fijne 'concealer'. Ik weet niet of dat de bedoeling was maar, hij past (bij mij) zich aan aan de huidskleur. Wat dus echt een pluspuntje is. Ik heb hem in de kleur 030 Rosy Beige. Deze is nog in het assortiment en kost 2,99. 


Ik kocht ook nog een notitie boekje bij de Hema. Het boekje die je aan het begin zag (de eerste foto). Die kostte 1,50. Ik hoop dat jullie mijn kleine shoplog leuk vonden!

Lots of love,
Sasha