3.2.14

Review / Da Lipstick 06


Ein-de-lijk schrijf ik weer wat, en dit keer een review. Ik wilde al een tijdje een review over dit product schrijven, maar kwam er niet echt aan toe. Maar vanmiddag had ik rustig de tijd om de foto's te nemen en het online te zetten. Dan denk je moet je niet naar school? Nou, ik had vandaag even een lekker dagje vrij (studiedag). Benieuw naar het product? Lees dan verder!



               Hier zie je de huls van de lipstick. Erg elegant, en classic.


                De bovenkant van de lipstick. Hier zie je het nmmr. 06.


Dit is de lipstick zonder de huls. Een hele mooie donkerrode lipstick, met een heel klein beetje goude glitters (dit zie je helaas niet op de foto).

En net toen ik de swatches wilde gaan fotograferen viel mijn camera uit, zucht. Het had ook geen zin meer om hem helemaal te gaan opladen, want dat kost me een paar uur. Sorry daarvoor.

Ik vind de kleur van de lipstick geweldig, net zoals de huls ook erg mooi is. Wel heb ik als ik deze lipstick draag, dat me lippen gloeien en tintelen (dat hoort niet?). Dat vind ik wel een beetje apart, maar na een tijdje went het wel. Ik ben eigenlijk niet zo een 'lipgloss/lipstick' persoon. En draag het haast nooit, maar voor deze maak ik af en toe wel een uitzondering omdat die toch wel erg mooi is. Ook is die erg fijn met het aanbrengen, gaat erg makkelijk. Wat wel wat jammer is, maar dat ligt aan het merk zelf, is dat er geen namen bij staan. Dus er staat alleen '06' en geen leuke naam erbij, jammer. Maar daar gaat het niet om, het gaat om de lipstick zelf natuurlijk!
Ja, ik zou hem aanraden. Waarom? Ik denk dat het een kleur is die bijna iedereen wel staat, donkere huid.. lichte huid. Staat denk ik bijna wel bij iedereen. 

Ik had ook even gekeken op de site van Da maar daar verkopen ze geen producten, jammer. Je moet hem dus wel speciaal in de stad kopen, of een winkel in de buurt. Je kan natuurlijk wel kijken op een andere site, of ze hem nog verkopen/verkopen. Good luck!

Lots of love,
Sasha