5.2.14

The home is where the heart is.


Vandaag schrijf ik weer een 'update' omdat ik de hele dag ziek was. Ik had dus eerlijk gezegd niet echt zin om foto's te maken, en wat te schrijven. Gewoon even rustig aandoen was wel het beste. Ik voel me sowieso al beter dan vanmorgen. Ik voelde me toen erg koortsig, en ik ben ontzettend erg verkouden. Dus 'lekker' een hele dag niezen en hoesten (dus not). Anyways, ik heb dus niet iets spannends te vertellen. Want het was niet zo dat ik de hele dag door de woonkamer heen sprong, haha. Maargoed, morgen ga ik waarschijnlijk weer naar school, dus dat betekent gewoon huiswerk doen en leren. Wat wel vervelend is, dat ik me nooit zo goed kan concentreren als ik ziek ben. Gelukkig hoef ik alleen maar wat kleine dingetjes te leren. Niet zoveel dus. Daar ga ik nu dan maar aan beginnen! Morgen zal er wel weer iets online komen, en zo niet sorry daarvoor. 

En, hoe was jullie dag? 

Lots of love,
Sasha