14.2.14

Update #9

 

Eindelijk heb ik vakantie. Maar, ik heb ook een weekje niet geblogd, stom zeg. Ik verheugde me op de vakantie, en heb daarom me meer met school bezig gehouden. Conclusie; ik had het weer erg druk. Maar er is wel iets leuks! Ik heb namelijk 'krokusvakantie' dus dat betekent, dagen lang uitslapen en niks doen. Ik ga natuurlijk ook wel met vriendinnen afspreken enz. maar ik kan lekker veel uitslapen. Ik had het trouwens ook druk met een reclame filmpje voor school. Ik deed dat met een paar andere klasgenoten (vriendinnen) en het was echt tof om te doen. We hadden zo ieder onze eigen rol, mijn vriendinnen acteerde (ik zelf ook een stuk) en ik deed vooral de film. Het was dan ook de bedoeling om een soort 'truc' te laten zien in je filmpje. Anyways, we hebben het vandaag ingeleverd, en ik (wij) zijn heel erg benieuwd wat de docente er van vind. Maar... het was vandaag valentijns dag. Een speciale dag vol liefde, haha. Ik wilde eigenlijk nog iets doen vóór de dag van valentijn. Maar ik kwam er maar niet aan toe, en ik wist dan niet precies wát ik zou gaan doen. Naja, het is in iedergeval vakantie, dus ik ga lekker genieten.

Hoe was jullie valentijsdag?

Lots of love,
Sasha