26.3.14

Ik ben 13!

 
 
 
 

Eindelijk, de dag is aangebroken... mijn verjaardag! Ik ben nu eindelijk 13. Dit noemen ze ook wel een 'mijlpaal' leeftijd. Anyway, ik ben nu geen 12 meer. Logisch. Er zal nog wel een 'kadotjes' video komen. Maar ik kan een paar dagen en- of weken geen filmpjes plaatsen, want mijn computer staat niet aangesloten want ik krijg een andere. Dus dat.  Het was trouwens een topdag, ik had heel weinig les en me vriendinnen waren super lief voor me. De meeste kinderen wel. Nadat ik uit school kwam, was de hele tafel gedekt en versiert. Er kwamen een paar vriendinnen van de basisschool langs. Het was super gezellig! Dankjewel meiden voor de gezellige middag!

Hier nog een terugblik op de vorige jaren (toen ik 12 was). Ik wil natuurlijk niet zo dramatisch overkomen met mijn terugblik, maar zo kan ik jullie gewoon nog wat foto's laten zien van de zomervakantie etc. ^^^

Lots of love,
Sasha