15.3.14

Little Recipe / Croissants


Zelf ben ik dol op van die lekkere croissantjes. Je kan bijna alles erop doen, want het is bijna altijd lekker. Ik heb voor jullie een klein ideetje voor het beleg van je croissants. Beniewd? Lees snel verder!


 


Het was ontzettend warm afgelopen week. En als het warm is, ben ik niet het persoon om mierzoete dingen te eten. Dus ging ik voor een hartig en fris beleg.

Wat heb je nodig?

~ Croissants (Deze kan je kant en klaar kopen, of zelf bakken in de oven. Kant en klaar is natuurlijk veel makkelijker). (Albert Heijn)
~ Ham (Albert Heijn)
~ Kruidenkaas (Albert Heijn)
~ Mes 

Het is eigenlijk super simpel, net zoals je brood smeert. Dat is eigenlijk alles. Snijdt het croissantje open, doe er kruidenkaas op en doe er vervolgens ham op. Dan zou ik persoonlijk, voor een fris drankje gaan, (geen chocomelk of iets dergelijks). 

En dat is het! Super makkelijk, of niet? Geniet ervan :).

Lots of love,
Sasha